Segregación de la formación y carrera docente y su rol en la reproducción social de la desigualdad
Puga, I., Polanco, D., & Corvalán, D. (2015). Segregación de la formación y carrera docente y su rol en la reproducción social de la desigualdad. Calidad en la Educación, (43), 57–102.
Segregación de la formación y carrera docente y su rol en la reproducción social de la desigualdad
Puga, I., Polanco, D., & Corvalán, D. (2015). Segregación de la formación y carrera docente y su rol en la reproducción social de la desigualdad. Calidad en la Educación, (43), 57–102.
An evaluation of the effect of child‐directed television food advertising regulation in the United Kingdom
Silva, A., Higgins, L. M., & Hussein, M. (2015). An evaluation of the effect of child‐directed television food advertising regulation in the United Kingdom. Canadian Journal of Agricultural Economics/Revue canadienne d’agroeconomie, 63(4), 583–600.
An evaluation of the effect of child‐directed television food advertising regulation in the United Kingdom
Silva, A., Higgins, L. M., & Hussein, M. (2015). An evaluation of the effect of child‐directed television food advertising regulation in the United Kingdom. Canadian Journal of Agricultural Economics/Revue canadienne d’agroeconomie, 63(4), 583–600.
Guía desde un enfoque interseccional. Metodología para el diseño y aplicación de indicadores de inclusión social y equidad en instituciones de educación superior de América Latina
Zapata, M., Cuenca, A., & Puga, I. (2014). Guía desde un enfoque interseccional. Metodología para el diseño y aplicación de indicadores de inclusión social y equidad en instituciones de educación superior de América Latina. Berlín: MISEAL / Freie Universität Berlin.
Guía desde un enfoque interseccional. Metodología para el diseño y aplicación de indicadores de inclusión social y equidad en instituciones de educación superior de América Latina
Zapata, M., Cuenca, A., & Puga, I. (2014). Guía desde un enfoque interseccional. Metodología para el diseño y aplicación de indicadores de inclusión social y equidad en instituciones de educación superior de América Latina. Berlín: MISEAL / Freie Universität Berlin.
Valuing cultural ecosystem services: Agricultural heritage in Chiloé island, southern Chile
Barrena, J., Nahuelhual, L., Báez, A., Schiappacasse, I., & Cerda, C. (2014). Valuing cultural ecosystem services: Agricultural heritage in Chiloé island, southern Chile. Ecosystem Services, 7, 66–75.
Valuing cultural ecosystem services: Agricultural heritage in Chiloé island, southern Chile
Barrena, J., Nahuelhual, L., Báez, A., Schiappacasse, I., & Cerda, C. (2014). Valuing cultural ecosystem services: Agricultural heritage in Chiloé island, southern Chile. Ecosystem Services, 7, 66–75.
Labor as a welfare measure in contingent valuation: the value of a forest restoration project
Schiappacasse, I., Vásquez Lavín, F., Nahuelhual, L., & Echeverría Valenzuela, C. (2013). Labor as a welfare measure in contingent valuation: the value of a forest restoration project. Latin American Journal of Agricultural Science and Environment, 40(1), 69–84.
Labor as a welfare measure in contingent valuation: the value of a forest restoration project
Schiappacasse, I., Vásquez Lavín, F., Nahuelhual, L., & Echeverría Valenzuela, C. (2013). Labor as a welfare measure in contingent valuation: the value of a forest restoration project. Latin American Journal of Agricultural Science and Environment, 40(1), 69–84.